2012. január 22., vasárnap

Neumann varrógép kisebb hibákkal - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képen látható neumann varrógép. A hibája annyi, hogy a visszafelé varrás gombja nem működik és szorul a szíj vagy a kerek tárcsa oldalt, a varrás megkezdésekor egy kicsit rá kell segíteni. És szerintem ezzel függ össze, hogy a spulni részét nem tudom elindítani.
Ezt a varrógépet én is használtan vettem, és nekem nem mondták el a hibáit sajnos. Mivel én nem akarok bajlódni a javíttatásával, és totál nem értek hozzá, szeretném eladni. Ha valaki ért hozzá, biztos meg tudja oldani a javítását.
Egyébként esztétikailag maga a varrógép jó állapotban van, a rávaló táska csatja nem működik, tehát csak arra való, hogy ne porosodjon.
Kérem a hibák ismeretében licitáljon. Dunakesziről vihető el a varrógép. Természetesen kérésre a helyszínen kipróbálható.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-29 12:45
. Neumann varrógép kisebb hibákkal - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése